Skip to Main Content

Legitimation og brug af banken

Bankerne spiller en vigtig rolle i at forhindre hvidvask af penge og finansiering af kriminalitet.

Pexels Pixabay 261621

Hvordan bruger du banken?

Som ny kunde vil du blive bedt om at udfylde en formular med spørgsmål om dit forventede brug af banken i løbet af et år. Dine oplysninger skal opdateres én gang årligt eller når der sker væsentlige ændringer.

Formularen kan du udfylde på skærmen og herefter printe og underskrive, inden du sender eller afleverer det til din rådgiver. Formularen kan også udfyldes sammen med din rådgiver, ved dit første møde med banken.

 

Formularer

 

 

Legitimation

Det vi beder om er:

 

  • billede af dit originale sundhedskort med gyldig adresse og
  • billede af dit gyldige pas eller originale kørekort - hvis du ikke har pas eller kørekort bedes du kontakte din rådgiver.

 

Bemærk at billeder fra kørekort app ikke kan anvendes i denne forbindelse.

Læs mere om legitimation her.

 

Send oplysninger

Når du skal sende legitimation, skema om forventet brug af banken og øvrige personlige oplysninger, anbefaler vi, at du bruger vores uploadfunktion her.

Ved afdeling vælger du ”Svendborg”.

Er du eksisterende kunde, kan du sende oplysningerne til din rådgiver via din netbank. Alternativt er du velkommen til at komme ind i banken med dine oplysninger.

 

Har du brug for hjælp?

Hvis du ønsker hjælp til udfyldelse eller afsendelse af personlige oplysninger, så kontakt vores kundeservice på tlf. 6217 6560.

Læs også FinansDanmarks pjece "derfor spørger banken om ID og alt muligt andet"