Skip to Main Content

Der er i øjeblikket flere kritiske services, som er påvirket af langsomme svartider eller ufremkommelighed.

Herunder Netbank, Mobilbank, MobilePay, Betalingskort og Pengeautomater

Klageadgang

Pexels Towfiqu Barbhuiya 8693379

Hvis du ønsker at klage over Fynske Bank, skal du i første omgang kontakte din afdeling.

Hvis du herefter forsat er uenig i bankens behandling af din henvendelse eller resultat heraf, kan du kontakte den klageansvarlige i Fynske Bank. Du kan bede din afdeling om at blive henvist eller du kan kontakte den klageansvarlige direkte.

Fynske  Banks klageansvarlige er Juridisk sekretariat i Svendborg. Du kan kontakte den klageansvarlige på

E-mail: klage@fynskebank.dk

eller på adressen

Fynske Bank
Centrumpladsen 19
5700 Svendborg

Du kan også vælge at indbringe din klage for

Sekretariatet for de finansielle ankenævn
St. Kongensgade 62, 2. sal
1264 København K
tlf. 35 43 63 33
www.fanke.dk


EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af klage over en ydelse købt online.

Det er særligt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her http://ec.europa.eu/odr.

 
Ved indgivelse af en klage skal du angive vores e-mail adresse post@fynskebank.dk