Skip to Main Content

Mobilbank Erhverv

MobilBank Erhverv er målrettet erhvervskunder og har mange af de samme funktioner som MobilBank til privat brug.

Fleksibilitet på farten

MobilBank Erhverv giver dig mulighed for at godkende, rette og slette betalinger direkte via mobilen, dermed bevarer du fleksibiliteten, når du er på farten.

Med MobilBank Erhverv slipper du for at skifte mellem privat-login og erhvervs-login. Du skal blot skifte app, og logge ind i MobilBank Erhverv med et fingeraftryk eller en selvvalgt pin-kode.

 

Ny bruger

Erhvervsbrugere, som ikke tidligere har oprettet adgang til MobilBank eller mangler at oprette mobil-pinkode til deres erhvervsprofil, skal følge nedenstående trin:

 

  1. Du skal være tilmeldt Mobilbank. Dette skal du selv gøre i NetBank. I menuen ”Indstillinger” i højre hjørne, kan du vælge "Adgang til MobilBank". Her opretter du adgang til MobilBank, vælger din pin-kode og godkender med MitID.
  2. Hent MobilBank til Erhverv i App Store eller Google Play.
  3. Log på MobilBank med dit brugernummer og din selvvalgte mobil-pinkode. Kan du ikke huske dit 11-cifrede brugernummer, kan du finde det i NetBank – i menuen ”Indstillinger” i højre hjørne – i bunden af denne menu står dit brugernummer.
  4. Ved første login i MobilBank Erhvev skal du godkende med MitID. Efterfølgende logger du bare på med pin-kode, fingeraftryk eller via ansigtsgenkenderen.

 

Eksisterende brugere

Erhvervsbrugere, som allerede har adgang til MobilBank, skal følge nedenstående trin:

 

  1. Du henter MobilBank Erhverv i App Store eller Google Play.
  2. Log på den nye app med brugernummer og mobil-pinkode. Kan du ikke huske dit 11-cifrede brugernummer, kan du finde det i NetBank – i menuen ”Indstillinger” i højre hjørne – i bunden af denne menu står dit brugernummer.
  3. Hvis der er behov for det, kan pinkoden ændres i NetBank.
  4. Ved første login i MobilBank Erhverv skal du godkende med MitID. Efterfølgende logger du bare på med pin-kode, fingeraftryk eller via ansigtsgenkenderen.